Through the haze of the sunrise I'd write a new happy ending

 
 
Idag mår jag bättre. Blev så glad igår när David hade varit till Kalix och hämtat hit min älskade Tovis när jag var och jobbade! =D Så snäll. Hon behövs här hemma. Hon ger mig en massa glädje. :) <3
 
Sen idag så hade jag och David fått ett brev från våran fadder unges familj!! Hon är själv just fyllda 4år så hon kan inte skriva än. Så det var hennes pappa som hade skrivit brevet. Det var iaf jätteroligt att få ett brev från dom och en bild på hon och hennes pappa. Så jäkla coolt! :D Och det är ju så otroligt uppskattat det man gör. Blev jätteglad av brevet. Så nu måste jag framkalla kort så vi kan skicka tillbaka och visa bild på oss. :) Man blir själv glad och mår bra av att hjälpa och göra andra glada! :)
 
Så underbart att ha mitt lilla hjärta hemma! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0