Semester!

Åååh så skönt! Nu är jag ledig i över 1 vecka och det behövs!!!!!! Har varit så grymt jävla trött dom 2 sista veckorna. Har jobbat typ hela tiden har det känts som, bara varit ledig nån strö dag då och då och man hinner som inte vila upp sig på det. Så nu ska jag få soooova hur länge jag vill och kunna ha min energi till lite annat än bara jobbet, gud så sköööönt! :) Ska må bäst och bara njuuuta en massa! Så måste jag ringa min Ida här nåndag, har velat det hur länge som helst men inte haft nån energi till att orkat nått. Så jag ringer här nu nåndag när jag är piggare! :)
 
Så ska det bli så kul att fara till Jönköping och komma bort lite! =D Är alltid så kul att fara ut och resa lite! Ska bli så kul att få träffa Davids familj igen och vännerna där. :) Jag längtar massor! :) Idag blir det iaf att fara till Kalix och fira Nea som har fyllt år och så flyger vi till Stockholm imorrn och sen åker vi buss därifrån till Jönköping. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ring mig nån dag :)

2013-02-08 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0