Myskväll

Så skönt att ha fått vara ledig idag. Men känns som att man behöver mer ledigt än bara 1 dag! ^^,
Har iaf varit ute och promenerat med Tovis. Är så bra att ha henne här hemma så man kommer ut mer. :) Min mysgulle! <3 
 
Så har jag suttit och drömt och sett ut en massa saker på internet som jag vill ha! =D Det är så roligt! Läääängtar!! =D =D Så fick jag en kul bok idag jag hade beställt så man har nått bra att läsa! :)
 
Nu ska vi gossa ner oss i sängen och se på filmer och bara ha det mysigt och lugnt hela kvällen. <3

Jag och älsklingen på hans födelsedag! <3 <3 <3
 
David, Billy och Fahrad. :)
 
Davids fina, goda tårta vi gjorde. Mums! =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0