Bra dag.

Åååååååh vilken härlig dag det har varit idag! :) Jag har jobbat nu hela helgen så vaknade 7 imorse och var pigg. :P Man blir van att stiga upp så tidigt. :) Det var skönt då hade man mycket tid innan jag skulle och jobba kväll kl.13.00. Så var det så himla skönt och fint väder. Så då var jag, David och Tovis ute på en jättehärlig promenad i solen. :) <3
 
Sen så gick det bra att jobba. Det har varit en bra dag. Jag har känt mig rätt pigg så gott som hela dagen. Har känt mig mer som mig själv! Det är så jobbigt annars när jag har varit så jäkla trött hela tiden, så är kul att få känna sig pigg och ha energi! Hoppas min energi kommer tillbaka nu och stannar! =D =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0