Full rulle

Jag tänker alltid att jag ska vara så duktig och blogga, men sen glömmer jag bort det. ^^,
I veckan har jag hunnit vara och hälsa på mormor och morfar en dag. Dom är så jäkla bäst och underbara! Går alltid att prata med mormor om allt och hon är alltid så klok och bäst helt enkelt! <3 Himla tur jag har dom! <3
Så var jag och Victor och umgicks med Emma och Nea en dag. Så det var lika trevligt som alltid. Vi fikade och pratade mest. =)
Igår var jag, David och Victor till Haparanda och shoppade. Det gick faktiskt hur bra som helst. Vi tog det lugnt och tog oss tid till att äta också. =P Så jag fick handlat dom sista julklapparna. (Y) Så köpte vi en massa kul grejjer till Victors rum och har fixat där inne! Äntligen! =D Så det blev jättefint och mysigt. SÅ nu är det ett riktigt fint lekrum. =)
Idag har vi varit ute på skotertur. Så David fick köra skoter för första gången! =D =D =D Kul kul! Så det var roligt att komma ut och göra lite kul grejjer tillsammans. :) Sen bastade vi i Djuptjärn och efter det blev vi bjudna på julmiddag.
 
Så det har varit en bra vecka. :) Bjuder på lite bilder och filmer från veckan.
Coola killen!
 
Victors fina rum. :) Fast det ser ännu finare ut irl! =D Och vitrinskåpet ska såklart inte stå därinne sen, det är bara där nu tillfälligt då granen har tagit dess plats. Så kommer det bli ännu finare sen också när jag får häva upp fina gardiner därinne som matchar inredningen.
 
 
Victor leker i gymmet. :)
 
Victor och pappa "pratar". =P
 
Tjejtjusaren! ;) Haha, han har lärt sig "spotta" så det är ju då väldigt kul! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0