Då var första ljuset tänt!

Då var det December, årets mysigaste månad!! =) =) =) Nu är det julpyntat och mysigt här hemma. Bara julbaket kvar. -_- Kanske nått jag ger mig på imorrn. =P Det är så mysigt med julkalendrar, glögg, ljus m.m. Idag har vi då iaf varit på skyltsöndag här i Kalix. Så det var mysigt att gå runt stan och kolla på alla grejjer. Blev inte så mycket köpt, men lite iaf.
 
Annars rullar det på i vanlig ordning. Vi är mest och underhåller Victor när han är vaken. Det är så kul att följa och se hans utveckling och hur han lär sig mer och mer hela tiden. :)
Igår kväll såg vi film så vi såg lite Grown ups 2 och red 2. Så det var mysigt. Vi såg inte klart Grown ups 2, men av det jag hann se så tyckte jag inte riktigt den verkade ha nån handling, verkade inte alls lika bra som 1:an. Men såg som sagt inte hela så vem vet.. =P Red 2 var väl bra iaf, typ som 1:an. :)
 
Lite jul..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0