My Superman!

Tjoheeej! Här händer väl inte så supermycket. Jag och Victor har varit hemma och myst massor och tagit det lugnt hela veckan. :) I Onsdags var Tinis här och var "barnvakt" medans jag tvättade och bakade biskvier. :)
Igår var Moster, Jonna och Anette förbi här och hälsade på. :) Så igårkväll hade jag, David och Victor filmmys här hemma och såg på "Dont mess with the Zoan" som var på tv.
 
Idag har min lilla Victor vänt sig från mage till rygg! =O Haha, i morse när jag la han på mage och vips så låg han på ryggen igen. Så då la jag han på magen igen men han vände tillbaka flera gånger om! Det var coolt! Det känns som att det är så tidigt och ganska coolt när man tänker att han egentligen inte ens skulle ha varit född. =P Jag har hela tiden tyckt att han är jättestark. När han ligger på mage så brukar han kolla upp och lyfter nacken jättebra. Han är min söta lilla Superman!
 
 Victor när han snurrar. =P Tyvärr lite oskärpa. och jag råkar säga att han vänder från rygg till mage, men jag menar ju såklart tvärtom. ^^,
 
Jag och Victor har morgonmys. Han är så himla söt när han är vaken och ligger så snällt och lugnt och kollar omkring sig. Tyvärr är videon rätt mörk, hade ingen lampa tänt. Men man ser ändå hur himla söt han är. :) Så himla mysigt! <3
 
och så en på mina killar som mest bara sover. ^^, Livet som småbarnsförälder! ;)
 
 
och så lite fina bilder! =D
Min älskade lilla Superman! <3
 
Victor har fått en jättefin stickad kofta av mina kusiners farmor! Det var himla snällt och han är så himla fin i den! :) Lilla biffen! ;) Haha!
 
Born Cool! ;)
 
Mysen! <3
Gounge! <3
Så igår när kompisen Jonna var på besök! :)

Kommentarer
Postat av: Emmis

Han är så fin lill killen :)

2013-08-04 @ 16:21:21
URL: http://www.emmaslantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0