Monstoros

Vad jag har blivit dålig på att blogga. =P
Idag har jag och David äntligen kopplat i våran bänkdiskmaskin som vi köpte för typ 1-2 veckor sen. =P Wiiiho! Då undrar jag bara varför jag inte köpte den för 4år sen? dooh! Man har väl varit för snål helt enkelt, diskmaskin är ju inte direkt det roligaste man kan lägga pengarna på men faan så jävla värt det!! Tänk all tid man har slösat på att diska som verkligen är det tråkigaste i världen. :P Blööh. Nåja så jävligt skönt att ha det fixat iaf! :)
Annars vettetusan. I veckan har det nog inte hänt så mycket. Vi har nog mest varit hemma och tagit det lugnt. Vi var på bilbingo i Torsdags och den här gången var det Davids tur att vinna 500kr. Förra veckan när jag var så vann jag 500kr 3gånger, alltså 1500kr sammanlagt. :) Det är inte dåligt...flyt! =)
Och i Måndags när det var fint väder så var vi på Strandängesbadet. Det var jävligt härligt! Så då solade och badade vi. Det var underbart att få hinna bada en sista gång innan sommaren är slut!
 
Aja nu blir det sova. :)
 
Kan bjuda på lite bilder från veckan också. :)
Glad tjej som får vara och leka i badet! Älskar att bada! :)
 
 
 
Så jäkla go och söt! <3
 
Han kan vara ett litet monster också! ;) Busen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0