As the floods move in and your body starts to sink I was the last thing on your mind I know you better than you think




Sitter uppe och lyssnar på musik. Det är så underbart, rofyllt.
Det känns lite weird ikväll. Vet inte varför. :S Men bra. Borde väl sova som vanligt.
 
Lilla gossen växer och växer. Han är så otroligt go och fin. Det är så underbart att gossa med honom. Tänk att det är min alldeles egna lilla bejbis som jag får pussa och gossa med hur mycket jag vill! =D Vet inte om man riktigt har förstått det än? ^^, Han är för det mesta himla snäll och go. Han vill ofta vara med. Så fort han får vara med i famnen är han hur nöjd som helst och så tror man att han sover och ska lägga ner han men då vaknar han till direkt och ska upp i famnen igen och så fortsätter det! =P Gullunge!
 
Hmm. Annars vet jag inte. Ska väl gå och sova nu. Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0