Tji fick jag

Jaa här trodde jag att jag skulle få en luuuuugn skön vecka med mycket ledighet, men neejdå. Åkte på att jobba 3 nätter från och med idag. =O Är lite orolig för hur det här ska gå, jag som är helt zombie typ 10 på kvällen och vaknar kring 07 varje morgon. Hur ska jag lyckas vara vaken hela nätterna? :O Kämpade mig vaken till 00 igår iaf, men vaknade likförbannat kl. 07 nu på morgon. =P Få hoppas jag kommer kunna sova nu på dan då innan jag far till jobbet. Brukar ju bli rätt trött och behöva en powernap på dan så förhoppningsvis borde det ju gå bra, annars känner jag mig lite kööööörd. =P Kommer nog iaf bli jäkligt jobbigt att jobba natt.
Aja fick 9 dagars sammanhängande ledighet för det sen då så då kändes det som att jag kunde offra mig.
 
Njåa ska försöka göra nå nytta nu på dan då. Typ städa och tvätta lite. Då blir jag nog tröttare, så det går lättare att somna på eftermiddan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0