Tårta på tårta

Nu var det visst längesen jag skrev. Man har helt enkelt inte alltid ork.
Det gick iaf jättebra att jobba natt! Vi hade det så mysigt på nätterna och det funkade bra att hålla sig vaken. :)
Att sova på dagarna sen var då inget problem, jag sovde snarare bort heeeela dagarna så det var ju lite trist. =P
Nu i veckan har det också funkat bra, har ju min student med mig nu på jobbet så det är ju roligt. :)

Så har mest jobbat hela veckan. Igår var enda lediga dagen. Så då var mitt hjärta snäll och köpte hem en prinsesstårta till oss. :) Så var vi en sväng och shoppade lite kläder, så köpte jättefina klänningar (Så nu hoppas jag bara verkligen att jag ska kunna ha dom till sommaren ^^, Men jag tror det, annars får väl Tina bli glad för dom!) och lite annat fint smått och gott. :) Det kommer väl komma bilder på allt eftersom när jag använder de. :) Så hittade David också jättefina jeans och en skitfin tröja. Är kul att hitta nytt och fint! :)
 
Nåja nu blir det snart fara och jobba kväll. :) Men men nu har jag bara 5 jobbarveckor kvar innan jag går på Graviditetspenning. 6 egentligen, men har ju 1 vecka då jag är heeeeeelt ledig när jag jobbade dom där nätterna istället, det är nice! ;) Bara försäkringskassan fixar och godkänner ansökan om graviditetspenningen. Men det måste dom göra då jag jobbar på riskarbetsplats. Men dom är så jäääävla sega. Skickade in ansökan för typ 3veckor sen och dom hade inte ens påbörjat ärendet, då dom var "efter i sin postsortering". :O Så känner mig lite stressad över det. Måste ringa dom på Måndag och se så dom börjar med det så jag hinner få det godkänt. Annars får jag väl faxa in ett nytt åt dom. Seg as -_-
 
Fredagsmys!
 
Vecka 25. :) Det är så mysigt med kulmagen! <3 Och lillen där inne sprattlar på och har sig som en liten vilde. =P Tror den tränar kampsport som sin pappa. ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0