Påsken

Var hemma i Kalix nu under påskhelgen. :) Var riktigt skönt att få vara ledig och njuta av solen! :)
På Fredagen åt vi påskmiddag hemma och sen på kvällen var jag och David hos mormor och morfar och såg på Hockeyn. :)
På Lördagen for vi ut till Danne och deras stuga ute i skärgårn. Så då var vi där och satt ute och pimplade och hade det härligt i solen...och Gossade med Jonnis såklart! :) Sen på Lördagkväll var vi på bio och såg G.I. Joe. Den var bra och det var mysigt att gå på bio. :)
På Söndagen var vi och hälsade på hos Emma och Johan, så var Emma snäll och klippte mina toppar litegrann. Så var vi hos moster och gossade lite mer med Jonna. Var hemma och såg på hockeyn med familjen och sen på kvällen var jag, David, Nea, Tina och Amanda hos mormor och morfar och hade det mysigt och spelade Bingolotto. ^^, Tyvärr vann vi inget. :( =P
 
Det var iaf en mysig och bra helg. :) Synd bara att jag inte hann träffa alla jag ville träffa. :( Är svårt att lyckas tima in med alla.
 
Goungen!
 
Söta lilla Bus Jonna! <3
 
Jag var pro på att pimpla och fick 3 fiskar! =D Dock bara 1 som var ätbar! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0