Inköp

Jaa vad händer här då. Idag har jag iaf varit ledig, vilket var väldigt behövligt! Började dagen med att tjorva med försäkringskassan :( Så då blev jag rätt less och stressad över tjorv. Sen har jag känt mig helt slut på energi så har inte fått så mycket vettigt gjort idag. Vilket känns trist, när man väl är ledig vill man ha energi till att göra saker. Men jag behövde nog ta det lugnt och vila. Snart är jag ledig i 9 dar så då kommer jag nog få ha mer energi :)

Igår var vi hos barnmorskan också igen och fick lyssna på hjärtljuden. Det är så mysigt! <3
Så har vi fått hem Babyskyddet vi hade beställt idag. Det var skitfint! :) Vi har även beställt skötbord och barnvagnen vi hade beställt har kommit till Barnens hus men vi ska inte hämta ut den än då garantin börjar gälla från det att man hämtar ut den. Så nu har vi iaf gjort bort dom största köpen, samt en del småköp. Det är så himla kul att få köpa babygrejjer! Nu längtar jag bara så tills vi får flytta till större så man kan packa upp och ställa iordning allting!! :D :D :D Man är less på att bo så här litet nu också. Men men, inte länge kvar nu iaf! :)
 
Såhär ser Babyskyddet ut, fast var dock ännu snyggare i verkligheten! :)
 
Våran fina vagn vi har beställt! :) Även den snyggare i verkligheten, vitt läder! :)
 
Och skötbordet, tycker det verkade bra och praktiskt med låda och handukshängare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0