Im growing bigger and bigger...

Tjohej!
 
Har varit ledig idag så det var ju skönt. :) Har en slö vecka i veckan med många lediga dar så då kanske jag hinner få nått vettigt gjort här hemma. Så ska jag få en student att ha på jobbet nu i 4veckor, sånt gillar jag, det är kul! =)
 
Idag har jag iaf börjat använda mitt första graviditetsplagg. ^^, Det började med att jobbarbyxorna blev tajtare och tajtare. Så då i helgen testade jag att byta upp mig från Medium till Large men det såg hemskt ut på mig som har så smala ben. Haha så dom vart så jävla stora i benen så jag såg ut som en vit hösäck eller nått. Så då hade jag ju inget annat val än att testa gravidbyxorna som jag tänkte skulle vara alldeles för stora...Men dom passade och var skitsköna! =D Haha och det såg inge hemskt ut, dom är däremot mycket snyggare än dom vanliga byxorna för dom har snygg mudd nere i benen också. Så nu måste jag börja använda dom på jobbet. :)
Så då hade jag även fått hem en påse av gravidkläder från moster så då tog jag fram och testade dom (har inte tvättat på länge så har knappt nå andra rena kläder!! ^^, ). Kan fortfarande ha de flesta av mina vanliga kläder, men leggingsarna börjar bli lite tajta. Magen har nog haft en tillväxtperiod nu då det rätt ofta har känts som att den ska spricka. =P Haha, så då är det ju inte allt för skönt att ha tajt runt midjan. Så Gravidbyxorna och gravidleggingsarna var faktiskt skitsköna. :) Så då har jag använt gravidkläder idag, får nog börja med det nu mer och mer. Så då sen var jag på stan för att titta om jag hittade nå eget fint, typ nå fina svarta gravidleggings. Meeeen saatana vad dåligt med gravidkläder det finns!! =O =O =O Hittade bara på HM och Hansens barn här i Piteå där dom ens hade gravidkläder, och då var det ju inte mycket det fanns att välja på. -_- Köpte iaf en gullig klänning och vita korta leggings till sommaren. Måste nog fara till Luleå nån dag och hoppas på bättre lycka med att hitta nått där. Dom hade svarta gravidleggings på Hm men dom hade inte i rätt storlek här i Piteå och det var slut på hemsidan också. :( Så får hoppas dom har inne i butik i Luleå.
 
Annars har jag mest tagit det lugnt och inte fått så mycket vettigt gjort idag. 0_o Suttit ute och njutit av solen lite granna.
 
Vecka 21
 
Idag i vecka 23. Börjar bli lite tjock. ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0