Fedagsmys!

Har varit ledig idag så det var då så skööööönt att få sova på morgon! Har sovit oroligt och drömt otäcka drömmar nu dom 2 senaste nätterna. Så vaknade inatt och hade svårt att somna om. Så då väckte jag David så gjorde vi te och mackor. Så då var det ju lite mysigt iaf! :) Sen slog vi på lugn bra musik så somnade jag om tillslut.
 
Annars har dan väl inte varit en höjdare. Har tappat bort mina nycklar när vi var ute och gick tidigare. Gick samma promenadrunda och letade dom flera gånger men dom hann försvinna helt spårlöst. :( Får kolla på Måndag om nån har lämnat in dom till Polisen eller nått.
 
Aja nu ikväll ska vi väl hitta på nått mysigt och kul. Vi gjorde en jättegod exotisk fruktsallad med en massa gott i, mums! Så nu blir det nog att spela lite och sen kanske se nån film ikväll. :)
Sen jobbar jag resten av helgen.
 
Annars så njuuuuuuuter jag av graviditeten, det är så jävla mysigt när man känner och ser hur lillen lever om i magen. :) Det är en liten vilde, den brukar leva om en massa. :) :) :)
 
Gödda! :)
 
Lilla tjoppisen lever om lite. :) Coolt nu när man har börjat kunna se hur den lever om där inne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0