Thailandia here we come!

Woooops glömde jag säga att jag har bokat Thailandsreeesa?!?!!? Fyyfaaaaaaaaaaaan vad underbart det kommer bli! Jag, David och Andreas bokade lite random i förrgår. =D Fast vi har pratat om att fara utomlands en längre tid men då jävlar tog vi äntligen och bokade resan. Hittade billigt flyg så vi åker redan nästa månad! :D Man har nog inte helt fattat det än. Så nu är det bara att börja förbereda lite smått med praktiska saker. :) Ledighet är fixat, vaccinationerna påbörjade, David måste fixa ett pass idag och lite sånt smått och gott. :) Vi har inte bokat hotell än, jag har suttit och kollat runt på all ledig tid på en massa olika hotell. Men det finns ju så grymt många fina så man får ju beslutsångest. 0_o Aja det blir iallafall till Phuket och vi flyger mot Thailand 9 November. :) Så det första jag gjorde efter vi hade bokat resan var att beställa en undervattenskamera! =D Haha det är ju ett måste om man ska ut och snorkla. :)
 
Så ah nu längtar jag som faan. Ska fortsätta att kolla på alla grymt fina hotell. Kommer bli helt jävla underbart! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0