How to save a life

Äntligen har jag gjort slag i saken! Haha flummigt, men man brukar väl säga så? 0_o
Aja, det jag försöker säga är att jag och David har blivit faddrar! :) Jag har alltid tänkt/sagt att jag ska bli fadder när jag har jobb, och nu har jag ju jobb så då var det ju dags. Det är ju en sån jääävla enkel sak, att för ca 200kronor/månad kunna rädda ett barn, ge dom mat och utbildning. Så kommer det vara skitkul när man får brevväxla med barnet och skicka presenter och kort och sånt kul. Jag älskar ju att få brev! =D Så nu väntar vi bara med spänning på att få hem kort och information om vårat fadderbarn. :) Är mycket roligare när min söta David ville bli fadder med mig också. :*
 
Juuustdet, har ju kanske glömt skriva att jag är fast anställd nu också. :) keeeeeewl.
 
Har haft planeringsdagar på jobbet nu på Torsdag och Fredag så det var chill. Sitta och planera och diskutera, fick höra några bra föreläsningar och äta massa god mat som dom bjöd på! :) Så det var trevligt! :)
 
Nu blir det att njuta av ledighet i helgen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0