Mys

Det kan ju vara rätt mysigt med höst (jaa fast nu är det ju snart vinter). Mörkt och mysigt. Man får göra fint med en massa tända ljus, dricka goda varma téer, varm oboy, eller som jag dricker nu; varma koppen hallon/blåbär med ballerina kex till! Mums! :)
Men det är inte lika kul och mysigt på mornarna när man får stå ute i kylan och skrapa bilrutorna. -_-
Nu idag har ju iaf första snön kommit, det är ju alltid rätt mysigt såhär i början. =P
Näää...mest längtar jag då bara till Thailand, till sol, värme och turkost hav! Inte så länge kvar!! =D =D =D =D 
Blir dock att jobba som saaaaaaatana dom 2 veckorna innan Thailand. Jobbar 6dagar båda dom veckorna och båda helgerna, så det kommer nog kännas tugnt. Men tänker att det ska gå bra när jag vet att jag snart då får semester och sol, vila och värme och bara njuuuuta!
 
Aja den här helgen är jag iaf ledig, så då blir det att fara till Kalix på Torsdag kväll och stanna till Lördag kanske? :) Ska till tandläkaren på Fredag morgon iaf. Så det blir mysigt att komma hem lite. Kan man myysa och se på hockey hos mormor och morfar. :) Så måste jag ju fira min Emmis som har fyllt år. Hoppas hon har kvar lite fika åt mig. Hehehehehehe.
 
Bjuder på lite bilder från hur myysigt jag och David hade det här en kväll. Var lite nyttiga för en gångs skull! =D Galia melon, kesella och iskallt gott vatten till en bra film och tända ljus såklart! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0