Life goes on

ironi ironi ironi...Tänkt hur konstigt livet kan vara. Det kan förändras så fort. På ett ställe kan folk må hur bra som helst, medans det på ett annat raseras en människas liv. Man kan klaga över så lite, när det kan hända så mycket värre. Lev i nuet och njut, för det kan förändras så jävla fort. Uppskatta dina nära och kära.
 
Igår kväll hade jag och David det så mysigt. Vi beställde hem Sushi. Mums, godaste sushin jag ätit. Var en massa spännande olika sushi bitar så det var spännande och gott! :) Så fick vi med en Japansk soppa till. David hade aldrig ätit sushi tidigare men som tur var så tyckte han om det! =D Det var riktigt mysigt.
Myysigt med skitgod Sushi och japansk soppa till.
 
David var proffs på att äta med pinnar. Mina skills var inte riktigt lika bra -_- Men nästan? ;) ^^,
 
Min vackra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0