Resfeber!

Alltså nu har jag äntligen börjat fatta att vi ska fara till Thailand och det är snart!! =D :O =D =D =D Fyyyfan vad underbart! =D Nu har vi iaf bokat hotell för 1 vecka :) Sen har vi 1 vecka då vi får se vart vi hamnar :P Kanske bor kvar på samma 1 vecka till eller far ut och bor på nån ö eller vars som helst! =D
Så nu är jag full med energi, är så jävla taggad! =D Räknar ner dagarna ^^, Så försöker jag städa och börja packa lite och göra klart inför resan när jag är ledig och har tid. :P Jobbar nu hela den här veckan, men sen är jag leeedig i 3 veckor! =D Gud så underbart skönt! =D
 
Så är jag så glad och mår så bra nu när min David är hemma igen! <3 =D 
 
Här är iallafall lite bilder från hotellet vi ska bo på första veckan:
 
 
 
Poolen och så privat strand nedanför. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0