Ledighet!

Alltså underbart! Nu är jag ledig i 3 veckor!!! =O =O =O =O =D =D =D =D
Går nog inte riktigt att fatta...kan inte minnas när jag senast har varit heeeelt jävla ledig så länge!!
Så det är jag då faan värd! =D Helt underbart att få sova hur länge man vill på morgonen (nog för att jag ändå vaknar typ 07 varje morgon ^^,) men att slippa tvinga sig upp! Ska bara må bäst och njuuuta! =D
 
Fast nu är jag lite panik stressad som jag kan bli! =P Far hem till Kalix på Onsdag när jag fyller år. Sen på Torsdag flyger vi till Stockholm där vi bor hos Davids kusin en natt. Ska bli jättekul att få träffa henne och hennes kille. :) Så på Fredag flyger vi till Thailand! =D =D =D Så måste alltså hinna packa, tvätta och städa lägenheten idag och imorrn! =O Känns lite stressigt men det går ju bra bara man kommer igång nångång och inte sitter här! ^^,
 
Så aja nu ska jag försöka vara duktig och gå och städa en massa iaf! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0