stress stress stress

okeeeeeeeej, det här blev ett jobbigt gnälligt inlägg -_-

usch, jag har verkligen inte koll på nånting just nu. Våran Vfu uppgift ska tydligen vara inskickad på Tisdag eller Onsdag, då vi ska hålla ett samtal och skriva om. Jag har inte ens haft det där samtalet, så jag hoppas jag hittar nån patient jag kan ha det med imorrn :O Så då vet jag iaf vad jag har att göra imorrn. -_-
Sen har vi 4 casefalls uppgifter vi ska göra, dom började jag lite med igår iaf...
Så börjar det blir dags att börja packa ihop grejer inför flytten som närmar sig, hur fan man nu ska hinna med det. Jag har knappt tid att hålla koll och söka ny lägenhet ens. Jag har ingen aning om internet är uppsagt...Jag skulle behöva ringa mitt jobb och prata lite och höra om schema och sånt..
..jaa jag har ingen aning om nått känns det som. Och känns som att jag inte har tid att kolla upp eller fixa nått heller. Praktik 8-17...med pendling blir det 07-18 nästan. Stiger upp 06, när man kommer hem nångång innan kl.18 ska man fixa nå middag och skit. Sen kanske klockan är 19. Då vill man bara sitta och ta det lugnt, även fast man inte har tid med det. Sen 22 går man väl och lägger sig typ. Så ca 3-4 timmars fritid, då man egentligen inte ens har tid till att ha nån fritid, för då måste man göra läxa och fixa alla jävla grejer, varav det mesta man måste fixa måste fixas på dan då man kan ringa till folk.

Aja blaaah jag måste skärpa mig. Måste göra dom där jävla uppgifterna, har verkligen skjutit upp dom till det sista nu. Är ju bara sista rycket nu så man får väl ta det. Nu vill jag bara att det ska vaaara över så man slipper läxskit. Man kan nästan aldrig slappna av helt på fritiden, för det är alltid nån jävla läxa man har att göra. Det ska det bli förbannat skönt att slippa!

Så nu är det alltså bara 5 veckor kvar av skolan. Då har jag 4 case uppgifter och vfu-uppgiften nu att göra på ca 1 vecka. Eller ja som sagt, har nu ca 2 dar på mig att göra vfu-uppgiften. Men sen redovisning på den nästa vecka. Sen har vi nån ny kurs på 3 veckor med nån ny uppgift som jag inte ens har idats kollat upp vad det är. Sen sista veckan ska man ju ta examen och ha middagar och tjofs med klassen. Samt att jag på dom här 5 veckorna ska hinna packa ihop min lägenhet. För veckan efter examen börjar jag jobba så då kommer jag vara i Piteå.
Såå känner mig rätt stressad nu och kommer nog inte ha tid till så mycket fritid.
Behöver nått luugnande! ^^,

Men får ju faktiskt skylla mig själv för att man är så jäävla duktig på att skjuta upp all tråkig skit till sista dagen... -_-
och har ju faktiskt hunnit ha mycket fritid och jäävligt skoj nu i veckan när jag hade besök och nu när jag varit hem till Kalix. Så det var nog värt det att ha dom dagarna roligt och då nu få stressa ihjäl mig istället! ^^, Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0