Make me your radio, turn me up when you feel low

Ååååh vilka underbara dagar jag har haft! =D Lyckades få hit mina skitroliga spelkompisar helt spontant! :D Så jävla härliga människor! :) Så vi har hunnit göra så grymt mycket kul! :)
Har supit, dansat, slagits, speelat alla möjliga roliga spel, haft goda mysiga middagar, bakat cupcakes, busat, varit på bio, spelat laserdoom (SKITKUL!!!!), fotat oss i id-foto apparat, shoppat lite, jyyrat, spelat biljard, pratat och en massa massa kul saker hela tiden. Behövde göra nått riktigt roligt och skitkul att få ha roligt sällskap här hemma! :)

Har gjort ett nytt hål uppe i höger öra också, det är jättefint. Blev väldigt nöjd! :)

Sen har jag haft det väldigt lugnt på praktiken i veckan också, Ledig Tisdag, fick sluta 12 idag och ska nog vara ledig på Fredag också. Funderar på att åka hem till Kalix imorgon kväll tills när My fyller år. :) Om jag orkar åka buss :P Haha sen idag på jobbet så var det en dement tant som jag var hem till i Måndags som hade ringt till vårdcentralen 3 gånger på typ 3 timmar i morse och pratat om mig; att jag hade så himla fin dialekt och var så duktig och att dom måste behålla mig! ;) Så ville hon att jag skulle komma hem till henne igen! ^^, Haha så himla söt tant, det var riktigt roligt att höra att man blir så omtyckt! =D ^^,


Andreas, David, Linus och Tormod! :)


Awesome människor! :D


David, Norsken, Jag och Linus. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Helt fantastiskt ! :D

2012-05-02 @ 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0