I am the champion!

Fiiiiifan vad duktig jag har varit idag! =D Har äntligen tagit mig hela vägen runt Nydalasjön! :D Har ju bara tänkt fara runt där i sisådär 2,5 år typ ^^, Haha, men nu har jag iaf gjort det och jag joggade till och med större delen av vägen. Jag som är så jävla otränad. Men det var skit härligt och skönt. Måste nog skärpa mig och börja jogga. Och fyyyyyfan vad fint det var där runt sjön! Det var strålande sol. Så hade vi med mackor och varm oboy och åt där ute på stenhällarna. Så stannade vi vid en skitfin lekpark och gungade lite i solen. Sen när vi hade sprungit runt så hoppade vi i sjön och tog årets första dopp från bryggan där vid stranden. ^^, Jag doppade mig t.om. 3 gånger, 1 gång med huvudet under vattnet. :) Det var faktiskt riiiktigt jävla härligt. Så en varm skön dusch när man kom hem. Riktigt mysigt och härligt var det! :)

Så bjöd jag hit Linda på palt idag, Mums! :) Så nu ikväll blir det väl att ta det lugnt och spela lite spel skulle jag tro. :)

Är ledig nu hela veckan, fifan så skönt! Och den här sista kursen vi börjar med nästa vecka är skitslö. Har skola 2 dagar på 3 veckor och på dom 3 veckorna ska vi skriva en rapport på 6 sidor, vilket man typ gör färdigt på 2 dar kanske. ^^, haha jääävligt nice! =D Nåja blir ju mycket med att packa och skit här hemma iaf. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0