Yesterday is history, tomorrow is mystery, today is a gift.

Idag fick jag träffa min snygga Ida!! Kändes så grymt skönt att se henne! :) Vi satt mest ute i solen och pratade. :) Sen efter jag kom hem därifrån så har jag mest städat och packat idag. Så har ju varit duktig. Måste ju försöka få till lite ordning här hemma till på Fredag då släkten och familjen kommer på examensmiddag. :)

Sen hade jag en sån hemsk dröm inatt. Jag drömde att jag var helt dagvild, så jag trodde det var Onsdag fast det var Torsdag. Så jag hade missat min sista redovisning på skolan och glömt bort Lindas födelsedag och hela dagen var helt kaaaaaos! Så då var det skönt att få vakna och höra att det bara var Tisdag! ^^, Haha.


Snygga tjejer! -_- Haha, vi hade faktiskt solen rakt i ögonen!


Blev lite bättre när vi vände bort från solen. :P

Kommentarer
Postat av: Ida

men fan vilken ful bild :P

2012-06-07 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0