Pitebo

Åååh vad skönt, nu har jag äntligen fått lägenheten i Piteå! Så då kan jag vara med min saknade dator igen! =D Hihi. ;) Näää jääävligt skönt att ha en lägenhet att bo i och slippa bo trångt med allt huller om buller i husvagnen! Så det är riktigt mysigt och skönt.
Annars på jobbet tycker jag det känns skit bra! Tycker det är jättekul och intressant att prata och umgås med patienterna. Visst ibland är det jävligt svårt också och veta vad man ska säga och kan kännas lite jobbigt också. Arbetskollegorna är då hur härliga, glada och roliga som helst allihopa känns det som! Riktigt bra och rolig stämning och det är jävligt viktigt för att man ska trivas bra! :) Nä men det känns bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0