I rock! |..|

Fyyfan vad duktig jag har varit idag! Jag sprang heeela jävla vägen runt Nydala sjön, vilket är typ en mil. Blev väldigt impad av mig själv att jag orkade det! Blev peppad av lite vadslagning med bra belöning som fick mig att klara det! :D Så har jag köpt nya träningsskor också och jäääävlar vilken skillnad det blev. Faaan så viktigt det är med bra skor, det gör sååånt sjukt stor skillnad. Gick miljarders gånger bättre och miljarders gånger skönare att springa med dom nya. Så nu jävlar ska jag bli duktig och hålla igång och jogga. Riktigt skönt och kul när man har nån att springa med! :) Så nu måste jag bara shoppa nå snygga träningskläder också så blir det ännu roligare. :)

Sen efter det blev jag bjuden på god kinamat, mums! :) Det var riktigt gott och mysigt.
Så har haft en riktigt mysig, skön och härlig dag idag helt enkelt! :)


Mina snygga nya sköna skor! :)

Kommentarer
Postat av: Tina sandberg

vart hittade du dom å vad kostade dom ?

2012-06-04 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0