Storforsen

Åååh vad skönt! Fredag och min enda lediga dag på hela veckan. Så då måste man passa på att njuta! :) Nåja har hunnit göra mycket kul fast jag mest har jobbat. Har varit och spelat lite tennis, så spöade jag David i Minigolf en dag också. =D Så igåd var Danne här i Piteå så då bjöd mormor och morfar på godmiddag i husvagnen. Så spelade vi lite kort och umgick och sen for vi hit hem till oss och kollade film. :)
Så då idag har jag och David varit till Storforsen. Jääklar vad mäktigt och fint det var där! :) Dit borde alla fara! =P Har varit där en gång tidigare när jag var liten men mindes inte sådär jättemycket från det. =P Så det var riktigt mäktigt och mysigt att gå där, så hade vi med oss varm oboy och gott fika vi satt där och åt. :)


En bild på mig och sööta lilla Jonnis från senast jag var hemma i Kalix. <3


Jag och min fiina David! Mår så bra med dig! <3


Det kom lite härligt regn också! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken fin bild på er två! Saknar dig hjärtat!

2012-07-31 @ 13:47:14
URL: http://upsndowns.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0