Mys

Har haft en himla bra och mysig dag. :) Har varit ledig. Jag och David har köpt oss en drake så var vi ute på stranden vid havet och flög med den. Det var faktiskt skitkul! =D Blåste som satana där idag så den flöög skithögt och kul när man kunde styra och vilda med den. =P Så hade den 2 handtag så vi styrde varsitt och fick ha teamwork. Vi ägde på att flyga drake ;) Sen hade vi även med våran fiina gummibåt och gav oss ut på en båttur på havet. Haha skitkul när det blåste så mycket och var stooora vågor. Hela båten blev fylld med vatten och vi blev dygnsura av vågorna, men jäävlar båten höll och flöt på iaf ^^, Så rodde vi långt ut och hoppade i och tog oss ett dopp ute bland dom höga vågorna, var lite läskigt men vi överlevde iaf! =D Så det var riktigt kul och härligt. Sen när vi kom hem var jag så snäll och duktig och gjorde godmiddag som vi har ätit. Limefile, min favorit och klyftpotatis, muuums! Så nu ikväll blir det väl att ta det lugnt. Gossa ner sig och se på film och äta kex med ost och dricka te! :)

Sen imorrn kanske nå snygga tjejer kommer förbi och hälsar på innan jag börjar jobba. :)
och sen till helgen blir det roadtrip ner till Jönköping. Då får jag se hur det ser ut där och träffa Davids familj. Ska bli väldigt spännande och kul! Längtar! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0