Badenbaden

Igår fick jag vara ledig och det var ääääntligen fint väder!! =D Så då blev det att fara till Kalix för att träffa och fira världens bästa Karin som fyllde år! :) Så det var riktigt nice att få umgås, ha tjejsnack och äta tårta! ;) Sen direkt jag kom hem därifrån så skyndade jag mig till Strandängesbadet för att hinna bada lite med mamma, Tina och My som var där. Så det var riktigt härligt och skönt att äntligen få bada lite! :) Så hade jag sån himla tur att jag träffade moster och lilla Jonnis där utanför så jag fick gossa lite och fota söt Jonna. :)

Så idag hann jag och David fara till havsbads stranden och ligga där och sola lite innan jag började jobba kväll. Man får försöka passa på och sola det man hinner. Var riktigt mysigt och varmt och skönt iaf! :) Fast var iskallt i havet :P


Födelsedagsbarnet. :)




Coola söt Jonna!!! :) <3<3


Bus på badet!


Mys på stranen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0