Turdag

Började dagen med att bli 1:a i kö på en lägenhet på direktbokning, JAAAAAAAAAAA! Fyyfan vad skönt det känns! Det var inte så omöjligt att få lägenhet som jag trodde =D Vi har ju bra datorer så då hinner man vara snabb och boka direkt dom kommer ut! =D Eller så hade jag bara jävligt tur. Bokade på 3st typ samtidig och på dom andra två hamnade jag långt bak i kön men på en hade jag tur och blev 1:a! =D Så blir väl mest troligt att vi måste ta den men vill ju ändå kolla på den först. :) Då blir det alltså Luleå och sommarjobba på Sunderbyn till sommaren! Skitkul! =D
Sen när jag skulle till skolan var kortgrejen på bussen trasig så jag fick åka gratis. Buss chauffören hade satt upp en fin lapp på den där det ungefär stod: "Trasig! Gratis, Jippi!" =D Vilka roliga busschaufförer det finns här i Umeå. :) och sen när jag skulle åka hem så var det samma buss så jag fick åka gratis igen. :))
Så känns som att allt bara går bra idag! Nu är jag hemma och skolan är bortgjord och jag har inge skola förrän Tisdag. Underbara dag. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0