Praktik

Jahapp idag har jag fått veta mina praktikplatser och det blev som förväntat, dvs. långt ut åt helvete. Nu i Februari börjar jag och ska vara ute i skogen i Vilhelmina i 5 veckor! Kul, eller så inte! -_- :( Fyyyyyyyyyyyyfan....
jaja får väl se hur jag ska lyckas lösa det här med boende där och allt skit. Ska försöka höra om det går att jobba in en vecka så behöver jag "bara" vara där 4 veckor....Fast då kommer jag måsta jobba typ hela tiden dom veckorna men det är väl lika bra, jag lär ju ändå inte ha nått annat att göra själv där ute i skogen. :(((

...sen nästa praktikperiod jag ska ha får jag vara i Hörnefors. Den är dock inte förrän i typ April-Maj eller när den nu var. Dit tro jag det går att åka tåg, eller så kanske man har tur och kan låna hit nån bil under den perioden så det ska gå att pendla dit. Så det blir väl lite bättre än Vilhelmina iaf..

Kommentarer
Postat av: Emma

Näää fyfan!!! :( usch vad hemskt... lider med dig..

2012-01-19 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0