ojojoj

Emma blir visst argbigga på mig nu när jag är dålig på att blogga! :O ;) Har faktsikt tänkt blogga flera dagar men sen har det ändå aldrig blivit av :o

Jajajaja. Vad händer här då?
Jag råkades försova mig idag. SÅ hade vi obligatoriskt. Jag vaknade 8 och bussen går kvart över. Jag var supersnabb och hann göra mig färdig på 10 min!!!!! =D Tyckte jag var jävligt snabb! Fick dock skippa frukosten så tycker det var ett under att jag överlevde. Brukar ju inte överleva så bra utan frukost. Antingen blir jag sur och irriterad eller börjar må illa som fan. Men det gick faktiskt bra. :) Fick mig inte frukost förrän 11-halv 12 då.

Nu har vi bara katastrofövning på Torsdag och tenta på fredag kvar i den här korta 2 veckors kursen. Är alltså ledig imorrn, skööönt!

Sen nästa vecka blir det ju då Vilhelmina som jag gruvar mig för :(((( Vill inte! Kommer sakna ihjäl mig efter min Tova. <3  Kommer kännas så jävla trist och ensamt. :( Så känns det nu iaf. Men jag har ju en Sara där iaf så det gör ju att det känns lite bättre. :)

jahojaja, annars vet jag inte.

Jo! Jag har blivit jätteduktig på att minska på godis! :))))) Har nu typ 3-4 veckor i rad bara ätit på antingen Fredag eller Lördag. :) Så fuskade jag och åt en extra gång förra veckan på bion och så har det väl hänt att jag har råkats fuska nån enstaka till gång med nått litet. Men klar minskning har det blivit iaf, främst bara 1gång/vecka. :)

Nåja nu får det då räcka. Bjuder på lite matbilder från helgen. Jag gjorde köttfärspaj för första gången i mitt liv (vad jag minns iaf, kan hända att man har gjort det på nån hemkunskap eller nått nångång). Det blev gott iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig tjej!! åså fortsätter vi med uppdateringar varje dag ;-)

2012-01-31 @ 13:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0