Hemma

Jahapp nu har jag varit dålig på att blogga igeeeeen. Har ju haft så mycket att göra hemma i Kalix. :O När man väl är hemma vill man ju hinna träffa allt och alla. Fast vi har varit hemma i 3 veckor så känns det ändå som att det varit stressigt med att hinna med alla :o Nååja. Nu är vi iaf tillbaka i Umeå. Sköööööönt att få sova hemma i sin egen säng! ;) Fast kommer ju ändå sakna att se på Disney film med Tinis varje kväll. :)

Nåja nu är det slut på jullovet. Imorrn blir det skola igen. Tänkte kanske försöka vara duktig och plugga lite idag också om jag orkar. Så måste jag ju orka städa bort julen här hemma idag. Jobbigt!!!!

Jag är ju som lite rolig jag. Jag säger hemma till både Kalix och Umeå! ;) Båda platserna är ju faktiskt hemma för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0