Godmorgon 2012

Jahapp då har jag äntligen orkat mig upp :P Steg först upp vid 3 och åt frukost, gick och la mig igen och såg Herkules med Tina. Så nu har jag iaf stigit upp igen, hunnit duscha och börjar väl kanske bli lite människa igen. Ett kul avslut på året igår iaf. Allt dricka gick åt och lite till. Känner mig faktiskt inte så jättebakis idag, bara seg som fan och hade huvudvärk tidigare. Nu kanske den har försvunnit eller så kommer den tillbaks när jag ställer mig upp igen. ^^,
Kanske kommer nå roliga nyårsbilder snart om dom inte är allt för hemska! =D Haha.
Hann iaf se Hockeyn imorse också innan jag gick och la mig. Vi trodde det var ganska kört men jääääävlar vilken snygg vändning! :) Kul match! =)
Får väl se vad som händer idag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0