Tjofs

Mellan Tisdag-Onsdag hade jag min prinsessa Tova här hemma! Var så sköönt att ha mitt lilla hjärta hemma. Min söta Tovis som följer varje steg man tar, ligger och värmer mina fötter när jag sitter vid datorn och nördar och att få ha en vovve att få gå på härliga promenader med och buusa. <3 Hon var dock bara här och sov över 1 natt. Känns lite fel att ta hit henne och bo här. Det känns så trist att ha henne i en sån här liten lägenhet när hon älskar att springa runt och vilda och busa. Så vet jag att hon har det så bra och kul hemma i Djuptjärn med Donna och Vilma. Vill ha en större lägenhet och ta hem min vovve.
 
Så då var mamma och Mange här och hälsade på på Tisdag. Så då fick dom se lägenheten och så bjöd vi dom på middag. :) Så det var trevligt. Annars har jag mest jobbat i veckan. Men nu idag är jag leeedig och är leedig hela helgen!! =D Så jäkla skönt! :) Så passar på att vara lite duktig nu idag när David är på skolan. Har hunnit tvättat och tränat lite. Nu tänkte jag göra mig i ordning och fara och kolla på stan lite. :) Sen får vi se vad man ska hitta på för kul i helgen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0