bläh

Har haft en helt underbar dag på stranden i flera timmar. Var ute med gummibåten lååååångt ute i havet och låg där och solade/mös och bara flöt omkring. Hur underbart som helst! Sen låg vi på stranden och solade och flög och lekte med draken. Hoppas det här fina vädret håller i sig hela veckan! =D Jobbar bara dag imorrn och sen har jag bytt pass så jag ska testa jobba natt Torsdag-Fredag! :O Det blir spännande, då får jag för första gången jobba helt själv som Sjuksköterska och själv ha huvudansvaret. Lääskigt! Hoppas det blir en lugn natt! =D Men det ska bli lite spännande och kul att få testa på det också! :)


Helt jävla underbart att ha så nära till det underbara Havsbadet! Har haft en superdag!


Nu ikväll är jag bara less på skitsaker. less less less.
Himla tur jag har min världsbästa David! <3 Han får mig att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0