vojvoj

Jaa här blir det inte så bra uppdatering. Har inte riktigt tid eller ork just nu. Har typ inte tid med nått nu när jag har praktik i Hörnefors. Stiger upp typ 05.15 varje morgon och kommer väl hem från praktiken typ 17.45 eller nå sånt. Då har man inte så många timmar tills man går och sover så hinner inte göra så mycket annat än praktiken känns det som.

Jag trivs iaf skitbra på praktiken! (Som jag gör på alla ställen! ^^,) Fick redan första dan göra typ allt och ta bilen och köra hem själv till patienter och grejjer. =D Såå är så kul när man kan jobba självständigt och när dom litar på en. :) Så idag och imorrn är min handledare på utbildning så jag har haft mina egna patienter och skött mig så bra själv. ;) SKITKUL! =D Så får man vara med och se så mycket olika på vårdcentral! :)

Aja igår ringde jag iaf och tackade ja till att jobba i Piteå året ut! Känns som att jag har ingen aning om vad jag gör eller vad jag vill göra, men skitsaksamma! Jag testar så får vi se. :) Personalen där verkade då så roliga och trevliga så jag kommer nog trivas. :) Blir spännande att fara ut på lite äventyr i en ny stad och träffa nya människor! :)

aja annars vet jag inte, saknar min älskade Tova (fast idag när jag fick cykla hem trött, hungrig i snöstorm och blir sjöblöt och genomfrusen så tänkte jag, FYFAN idag är jag glad att jag inte har en hund jag behöver gå ut och gå med) haha annars saknar jag min älskling, köksgolvet blir så smuligt när inte hon är hemma och håller rent! ;) <3

Nåja, känns så bra och lugnt när jag vet att hon har det så bra och roligt hemma i dj iaf! Får hon gossa med syrran! :) Bara att jag får saaakna att gossa med henne!

Så lite bilder från påsk på min älskade otroligt söta lilla kusin!

Jag och gossan! <3


Jonna ville ju också smaka av mormors goda laxrullar på påskmiddagen! ;)


Gulliga prinsessa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0