Låång dag

Usch det här kommer bli en låång jobbig dag. Kommer vara fast i Luleå i flera timmar. Booring! Far dit nu vid kvart över 11 och bussen därifrån gick vid 19 tiden ikväll och då är jag hemma i Umeå vid 00 tiden typ. Anledningen till att jag måste stanna och vara där så länge är då 3 arbetsintervjuer. Inte allt för taggad, men måste ju ge det en chans. Bara jääävligt segt med all jävla dötid där emellan och att måsta vänta typ 2 timmar på bussen efter sista intervjun.
Som tur var ska mina världsbästa mormor och morfar skjutsa dit mig och vara där och hålla mig sällskap ett tag iaf. :) Så då kan vi fara runt lite på storheden och kolla och så får jag matsällskap! :) Så dom är väl kanske där till 15 iaf. Då blir det "bara" 4 ensamma långtråkiga timmar och sen en låång superkul bussresa efter det! Yaay, roliga Onsdag! -_- Ännu en gång man önskar att man hade råd att ha en bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0