Helgen

Tjohej! Jaa den här helgen har då inte varit mycket att hurra för. Jag har mest bara legat sjuk och däckad. Martin var här och hälsade på i Fredags så jag försökte hålla mig uppe och vara lite social ett tag. =P
aah så det har ju inte varit så kul helg. Idag känner jag mig då lite bättre än igår, inte lika febrig iaf..

Så det blev inge Kalix igår och inget "torguppror" för min del. :( Synd att jag missade det.

Nåja på Onsdag har jag iaf fått arbetsintervju i Piteå så tänkte att jag åker hem till Kalix då så hoppar jag av till intervjun på vägen. :) Så hoppas Jenny är i Piteå då så kanske jag hinner få mig nå kaffe? =D

Kommentarer
Postat av: Jw

YO!!! Jag kanske är i Kiruna på onsdag !!!!!! Omghghg :) annars får du kaffe!!! :D

2012-04-02 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0