Bitter sweet

Usch vad jobbigt det var att stiga upp i morse. Jag hatar när det är kolsvart när man vaknar, då är det ju typ omöjligt att orka upp. Måste börja använda min timer på en lampa så det är ljust när jag vaknar! ;) På Måndag orkade jag inte ens upp. Idag var det information om C-uppsatsen nu på morgonen så då var jag ju tvungen att tvinga upp mig. Så gick det lite lättare när Crille skulle upp samtidigt också. Jag måste nog göra som mamma och jobba nätter när jag börjar jobba ;P Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Men på Sommaren när det är ljust när man vaknar då är det mycket enklare.

Faaaan måste komma igång med den där jävla C-uppsatsen. Nåja fick lite nya förslag till ämne idag iaf så måste bara kolla upp om man hittar artiklar och så om de. Ska försöka börja kolla upp det nu idag vettja! :)

jaa annars händer väl inte så mycket.
Igår hade vi iaf en skitbra föreläsning om barn. Föreläsaren var jättekunnig. Det är de enda roliga i den här kursen att vi får ha om förlossning, barn och ungdomar. Det är ju iaf jätteintressant. :) Resten av delarna i kursen är bara skit och upprepning från andra kurser. Det är ju tyvärr inte så ofta man har bra föreläsare heller.

och min Tovis har varit så duktig och varit hemma själv nu rätt länge både igår och idag. Hon är ju en stor och duktig tjej nu, men för mig kommer hon alltid vara min lilla bejbis! =) Jag gillar inte riktigt att lämna henne själv hemma. Jag får dåligt samvete när jag vet hur tråkigt hon tycker det är att vara själv och grinar när man far. Sen så är jag så störd och tänker på hur hemskt det skulle vara om det skulle börja brinna i lägenhetshuset och hon skulle vara inlåst själv hemma. :( Inatt drömde jag t.om. en mardröm om att det brann i vårat hus i Korpikå. Jaa, jag är ganska störd.

Jaja ska väl försöka göra nå nytta nu. Går alltid mycket lättare att plugga när inte Crille är hemma så måste passa på nu när han är borta ;)

Kommentarer
Postat av: Emmis

Du kanske inte orka upp på måndag för att ni sitter och spelar ???? ;) haru tänkt på de va?!? :D era kläppar!

2011-10-18 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0