Tears of happiness

Åh inatt kom det en ny liten familjemedlem till världen! =D =D En otroligt söt liten tjejkusin. Blev så jävla glad för att allt gick bra. Nu längtar jag som satan tills jag får fara hem till Kalix och pussa, gossa, och fota i massor. <3

Tyvärr har jag nå obligatoriskt på Fredag men om jag har tur kanske det går att göra det tidigare i veckan och då kan jag åka hem med Mange på Torsdag när han ska hämta Tina och My.

Nu i helgen är iaf Rickard och Fredrix här så vi har minilan! =D Sen På Söndag kommer Tina och My hit och sen i slutet av veckan blir det då att fara hem till Kalix. Så det blir fullt upp nu i veckan. Men det gillas ju såklart! :)

Kommentarer
Postat av: Nea

härligt att allt gick bra, gud såå mysigt me en liten bebbetjej! :) hihi. gillar att du kommer hem snart ! <3

2011-10-29 @ 13:41:18
Postat av: Emma

ÅÅH äntligen!! Du måste ju hälsa Annika från mig! Gud vad kul! ;) hihihih.. .ses när du är hemma då :)

2011-10-29 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0