Pluggis

Jaa det är jag just nu. Har ju tenta på Fredag så då gäller det att plugga hela veckan. Tur det är ett roligt ämne så det går faktiskt rätt bra. :)
Så igår var jag då så duktig och pluggade mest hela dan. Sen på kvällen var jag och Tinis till Fredrix och hälsade på och hjälpte han med att riva lite tapeter. Så fick vi klippa honom också. Tina var inte så bra på det men jag var ju proffs! ;)
Sen när vi for därifrån så for vi förbi till Nea så Tinis fick se hennes lägenhet. Så kom Nea och Nisse med till oss sen också så kom dom och sov här. :) Så då hade vi det mysigt på kvällen med tända ljus och låg nerbäddade och såg på tv.

Idag har jag då också pluggat en massa. Så är vi barnvakt åt Söt Nisse också. Så då har dom fått vara modeller såklart! ;) Så var vi till Lyktan och hämtade hem chokladbollar och pk också, Mums!

Nu ikväll ska jag till mormor och morfar och äta palt!! Finns inge godare mat än mormors plat, Mums!! :) :)
Sen blir det se hockey där också. Så måste jag hinna förbi moster också.
Far nog hem till Umeå imorrn så. Så ska jag nog ta buss paus i Piteå och fara och hälsa på Jenny! :) Det blir riktigt nice! :)


Söta Nisse! :)


Nisse och Tovis! :) <3 Gullegossar



Våra otroligt vackra Labradorer! <3


Älskade Donna! <3


Nisse fick vara med mig och tinis idag. :)


Så var han snäll och hjälpte mig med läxan! ;) Han var proffs på Psykiatri, speciellt schizofreni då hans mamma är lite drabbad. ;)

Kommentarer
Postat av: Nea

NAAAW vilka söta bejbisar!!!! :) Ja Nisse är lite av en expert inom det området! de är inte lätt att tvingas leva med mig förstår du ;) hihi så fina dom är våra barn <3

2011-10-04 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0