Helgbesök

Jaa då har den här helgen farit förbi. Emma, Nea, Johan och deras vovvisar var här och hälsade på. :) Det var riktigt kul att ha mina tjejer här och Tovis var så glad när hon hade så många kompisar på besök. :) Riktigt mysigt har vi haft det. Jag, Emma, Nea och alla vovvarna sov i min och Crilles stora säng! =D Tur vi har en stor säng ;P Så fick killarna ligga på soffan. ;P Så då hade vi tjejer det mysigt och såg på Mulan innan vi somnade. :)) Jag älskar att ligga och se film innan man somnar och speciellt Disneyfilmer! ;) Crille är ju tyvärr så tråkig och typ hatar Disneyfilmer och vill aldrig se dom med mig. Så då är det ju tur jag har mina vänner och syskon som jag får göra det med ibland! ;)
Först på Torsdagen när dom kom hade jag gjort så fint och mysigt här hemma så bjöd jag dom och Linda på middag. Biff med Bambuskott som jag provade att göra för första gången. Det blev som tur var lyckat iaf. Så hade vi sen god efterrätt också. På Fredagen var det då att shoppa på stan som gällde. Sen på kvällen gjorde Nea gomiddag åt oss. Sen var vi här och såg Idol, söp, sjung och jyrade. Sen gick vi tjejer ut och dansade. Det var en riktigt rolig och jyr kväll ;) Haha. Sen Lördag var en riktig slödag. Vi låg mest nerbäddade i soffan och såg på filmer och spelade lite wii. :)
Så nu idag har dom farit hem. Så då ska jag väl försöka vara duktig och göra lite läxa idag kanske.


"Välkomstmiddagen" på Torsdag.


Min nya otroligt snygga mjölk och socker kanna eller vafan de nu heter. ;P Så nu får folk komma och dricka Te och Kaffe och använda den. ;)


Craazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0