Fredag

Tentan bortgjord, det gick bra det måste då faaan bli G! :)) Nu när jag säger det så hoppas jag då att det stämmer också :o Men jo det måste det, känns det som iaf. ;) FAAAAN vad skönt, älskar känslan efter att ha gjort bort en tenta!
Dock blev jag jäävligt avis nu när man ser på facebook en massa från klassen som har läst en extrakurs "Internationell hälsa" för dom som ville fara utomlands och ha praktik, och nu får dom tydligen tillgodoräkna den kursen så dom slipper ha kursen vi ska börja med nu nästa vecka. Dom är alltså lediga i 5 veckor! fan vad skönt för dom, avis jag blir ;P

jaja nu måste jag nog fira att tentan förhoppningsvis gick bra och det är helg. Det gör vi med att beställa hem lite grejjer kanske? ;) Ska kolla runt lite iaf. Måste ju beställa nå mysiga julsaker. ;) hihi.

Kommentarer
Postat av: Nea

Du är såå duktig fialottalisa!!! :) PÖSS på rej

2011-10-07 @ 14:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0