........

Min kära mobil har gett upp. Funkar inte att ringa med den. Jag hör inte dom jag pratar med men dom verkar höra mig ^^, Så om nån vill mig nått så får ni messa eller ringa Crille :) Det blev nog några gånger i golvet för mycket för den. Då måste jag antingen önska mig en ny fin rosa när jag fyller år eller så måste jag nog låsa upp min gamla samsung som har blivit operatörslåst. Skulle vara kul att låsa upp den och se vad man har för roliga gamla bilder på den! Tjuvfotade ju en massa med den på Furuhedstiderna ;) Så är säkert full med en massa gamla roliga bilder!

Nååjå...Igår råkades jag också beställa hem en massa grejer. 1 ny hårddisk till datorn då min dator är helt smockfull, så det behövdes + en extern hårddisk också så jag kan kopiera dit alla mina bilder jag har på datorn. Skulle ju dö om min dator skulle krascha och alla bilderna försvinna. Så det är ju faktiskt välbehövligt. Sen så hittade jag ett par snygga julgardiner jag fick beställt också. Åååh vad mysigt, längtar till man får börja julpynta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0