veckan

ojoj nu har jag inte uppdaterat på länge :)) Här händer väl inte så mycket kul. Jag och Sara har faktiskt varit riktigt duktiga och gjort mycket på C-uppsatsen på dagarna. Får hoppas det håller i sig bara! =P Det som är skönt med den här kursen är att man har så lite skola så man slipper stiga upp tidigt så ofta! =) Fast då är det ju mycket jobba själv, så gäller ju att göra det.

Så var Ida och Sara och hälsade på här tidigare i veckan. Så då hade vi det mysigt med tända ljus, fikade och så testade vi mitt nya wii spel jag fick när jag fyllde år och spelade lite andra spel också. :)

Alltså, igår när jag cyklade hem från skolan var det 7grader varmt och sol! Kändes ju som vår igen. Sjukt varmt väder för den här årstiden. :P och idag är det typ också sol. Då är det härligt att vara ute med vovven! :)

Jaja nu är det artiklar som gäller igen..


Riktigt avslappnad och skön vila! :)


Tovis hade finklätt sig till när Sara och Ida kom och hälsade på. Hon måste ju visa vilken Hot Dog hon är! ;)


Min mysiga fina lykta. Älskar nu när det är mörkt och man får göra mysigt med tända ljus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0