Shopping

Woooho idag blir det stan hela dan! =D Det är ju så roligt att vara och shoppa. Ska leta efter nå roliga julklappar! Tycker det är jätteroligt att handla julklappar! =D Fast det är inte lika kul när man inte hittar eller kommer på nått. Att komma på nått till Mormor och morfar är alltid svårast, känns verkligen som att dom har allt. :P

Sen efter stan blir det middag hos Linda. Sen måste jag försöka plugga lite till en redovisning vi har imorrn också men den kommer nog gå bra. :P

Igår var jag och Tovis till Linda på dan och fikade och pluggade. Sen på kvällen var jag och Ida på bio och såg paranormal activity 3. Det var faktiskt kul att se den på Bio, med Ida som var rädd just brevid mig. Då blev man ju själv helt spänd och höll andan bara för att man märkte att hon gjorde det, när man bara väntade på att nått läskigt skulle hända. =D haha, så är det alltid lika kul när nån blir skiträdd och skriker över hela biosalongen! =D Haha.
Sen när jag kom därifrån så kom Syskonen hit. =D Så dom ska vara nu här i veckan och sen blir det väl att följa med dom hem till Kalix i slutet av veckan. Så det blir en riktigt bra vecka med sällskap hela tiden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0