Fredag

åååh vad härligt med helg! =D Idag bjöd vi Linda på trerätters middag. Lax/räktoast till förrätt, mums! Limefile och kroketter till varmrätt och kladdkaka till efterrätt. :) Riktigt gott vare! :)
Sen började vi prata om alla gamla Zelda spel och då var jag tvungen att gå och kolla och ladda hem gamla Nintendospel till Wii:et. Jäävlar var kul det är med alla gamla hederliga Nintendospel! Måste ladda hem skitmånga! =D Men idag blev det iaf Zelda-Ocarina of time (det enda Zelda jag kanske kan ha klarat ut). Har alltid varit dålig på Zelda men det var ju rätt kul iaf. Det enda jag och Emma gjorde när vi spelade Zelda när vi var små var ju typ att rida runt med hästen! ;) Hahah. Sen så kan vi ju hoppas på att jag blivit bättre med åren så jag kommer nån vart i det! ;) Så blev det Ice Climbers också som Linda sa att vi hade spelat när vi var små som jag knappt minns. Så då satt jag och Linda och spelade det! :) hahah det var faktiskt riktigt svårt. ^^,
Riktigt kul med dom gamla fina hederliga spelen iaf. Måste köpa mer eftersom så får kompisar komma och spela med mig! ;) Hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0