Fredag

woooho, jag blir så lycklig varje gång det blir helg och man får vara leeedig! =D
Tycker jag har hunnit med rätt mycket idag. Jag och Sara har som vanligt varit duktiga och gjort en massa på uppsatsen! Fyfan så bra vi är! ;)
Sen hann jag och Crille vara en snabbsväng på stan. Går tyvärr inte att vara med Crille på stan nå länge för efter ett tag går han alltid bara och tjatar och vill hem så jag blir tokig. Så det blev bara en snabbis och då gick det bra iaf! =D Så Crille fick sig en skitsnygg ny vinterjacka då hans gamla såg ut som nå jävla hej-kom-och-hjälp-mig efter att ha varit ute på balkongen hela vår/sommar/hösten och fått fullt med pollen som inte försvann så den fick skitful färg av det + att den var trasig. Så den kan få joina min "majbrasa" jag samlar till här hemma! ;) (Skojjar bara om att jag ska bränna upp alla gamla skitsaker som jag hatar här hemma, bland annat min gamla hårddisk till datorn som var full med alla cp irriterande skitsaker och mina vinterskor jag köpte nya förra året som jag får världens skavsår av och nu har svurit att aldrig mer använda!!!!)
Nåja iaf. Så nu får jag iaf en mycket snyggare pojkvän bredvid mig när vi är ute när han har sin nya fina jacka. :)))
Så blev det 1 julklapp köpt också! =D Haha. Har kanske sammanlagt köpt 3 julklappar än så länge iaf! Deet är så roligt, jag älskar att köpa julklappar. Måste fara med Linda nån dag då man är längre på stan och köpa till alla. =D =D =D

Så nu har jag hunnit julpynta lite mer också. Så nu måste jag bara städa typ imorrn eller om jag får nått ryck nu ikväll eller nångång iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0